Veel gestelde vragen

Categorie├źn
Nieuwe klant ( 6 )
Bestellen ( 1 )
Bezorgen ( 1 )
Betalen ( 1 )
Garantie & klachten ( 2 )

Nieuwe klant


- Betaal ik verzendkosten?

Wij betalen voor u de verzendkosten voor bestellingen. U betaalt dan alleen de prijs die u in de webshop ziet. Bij het bestellen komt u dus niet voor onaangename verassingen te staan.
Bestellingen vanuit het buitenland moeten wij wel verzendkosten rekenen.


 

- Heb ik het juiste theorieleersysteem besteld.

Als u twijfelt over uw bestelling neem dan contact op via mail of bel onze medewerker Ron tel; 0618045816
Wij leveren uitsluitend de beste theorieleermiddelen uit editie 2015. of de laatste druk.
Voor vragen dus gewoon bellen.

- Ik ben mijn wachtwoord kwijt!

Om in te loggen heeft u uw wachtwoord nodig. Als u deze kwijt bent, klikt u op "Inloggen" in het menu boven in het scherm.
Iets verderop de pagina vult u bij "Login vergeten" uw e-mailadres in, waarna het wachtwoord automatisch naar u verzonden wordt.


- Is het belangrijk dat ik uitlog?

Ja! Uitloggen is belangrijk om te voorkomen dat een ander uw gegevens wijzigt of onder uw naam een bestellling plaatst!

- Retourneren binnen 14 dagen

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@goedkope-theorieboeken.nl  Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is."
Producten met een online activatiecode kunnen na activatie niet getourneerd worden.


- Waarom moet ik me als klant registreren?

Wij vragen om een registratie zodat wij uw bestelling correct kunnen afhandelen. Uw persoonsgegevens hebben wij nodig om het product te kunnen verzenden en om de factuur naar toe te sturen.

Uiteraard wordt uw privacy hierbij gewaarborgd.