Veel gestelde vragen

Categorie├źn
Nieuwe klant ( 6 )
Bestellen ( 1 )
Bezorgen ( 1 )
Betalen ( 1 )
Garantie & klachten ( 2 )

Garantie & klachten


- Ik heb een klacht!

Wij doen er alles aan om van u een tevreden klant te maken. Mocht u desondanks een klacht hebben, dan kunt u terecht bij onze klantenservice. Zij zijn te bereiken onder het kopje contact.  Formuleer uw klacht zo duidelijk mogelijk. Komen we er samen niet uit, dan verwijzen wij u naar de Geschillencommissie Thuiswinkel. www.sgc.nl

- Welke garantie heb ik?

Wanneer u bij ons een product hebt gekocht, heeft u recht op de wettelijke garantie. Dit houdt in dat het product voldoet aan wat u er redelijkerwijs van mag verwachten, bij normaal gebruik en de verwachte levensduur van het product.

Wanneer u een kapot geleverd product ontvangt of bij een foutieve druk in een product, verlenen wij ook garantie.

Wanneer u aanspraak op garantie wenst te maken, verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice.